საორგანიზაციო
საკითხები (2 წთ)
A ფაზა (10 წთ)
მოსწავლეებს უსმევ შეკითხვებს წინა მასალის გასამტკიცებლად
და ახალ მასალაზე გადასასვლელად:
1. როგორ
ავირჩიოთ ახალი სლაიდი?
2. როგორ
შევიყვანოთ ტექსტი სლაიდზე?
3. როგორ
ჩავსვათ სურათი სლაიდში?
4. როგორ
დავაკოპიროთ სლაიდი?
5. როგორ
ჩავსვათ დაკოპირებული სლაიდი?
6. როგორ
წავშალოთ სლაიდი?
7. როგორ
ჩავსვათ ფიგურები სლაიდში?
8. როგორ
შევცვლაოთ ფიგურის ფერი და კონტურის ფერი?
9. როგორ
დავაჯგუფოთ ფიგურები?
10. როგორ
ავირჩიოთ დოკუმენტის დიზაინი?
11. როგორ
ავირჩიოთ სლაიდების გადასვლის ეფექტი?
12. როგორ
ავირჩიოთ სლაიდზე არსებული ობიექტების ეფექტი?
B
ფაზა (10 წთ)
მოსწავლეებს ვაჩვენებ როგორ შეიძლება ჩასვან დიაგრამა
დოკუმენტში. ვაჩვენებ დიაგრამის დაფორმატების გზებს..
C
ფაზა (20 წთ)
მოსწავლეებს ვაძლევ დავალებას სახელმძღვანელოდან გვ
65 „საქართველოს დიდი ქალაქები“, ვაძლევ მითითებას რომ:
პირველ გაკვეთილზე ააწყონ დავალების
(პრეზენტაციის) პირველი და ბოლო სლაიდი (ფიგურებით აწყობილი ქალაქები და დიაგრამის
აგება)
მეორე გაკვეთილზე მოამზადონ სლაიდები
ქალაქების შესახებ (ინფორმაცია და სურათები)
შეჯამება
და შეფასება (3 წთ)
|
No comments:
Post a Comment